Klacht: Voor omruilen leentoestestel naar mijn telefoon

op 20 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al weken bezig om mijn toestel terug te krijgen. Ik werk dus geef aan dat ik vanaf 15.uur thuis ben.ze kunnen geen tijdzone inplannen wordt me keer op keer gezegd bij dit toestel
.
Daarbij zijn ze zeer geïrriteerd aan de telefoon

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn toestel weer terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? In geval van een transportafspraak voldoet een ordernummer ook. Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 april 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 21 april 2017 om 14:25 geantwoord

De klacht is nog niet opgelost
Ik vindt jullie service onklantvriendelijk

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. In ons eerdere bericht hebben wij u om een iRMA of imeinummer gevraagd zodat wij de gegevens erbij konden pakken. Hieri s spijtig genoeg geen reactie meer op gekomen. Na verloop van tijd wanneer er geen reactie komt zullen wij de klacht sluiten. Mocht u toch nog een klacht hebben, dan willen wij u graag vragen om een nieuwe klacht te registreren via klacht.nl Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ange borger 123