Klacht: Voor omruilen leentoestestel naar mijn telefoon

op 20 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al weken bezig om mijn toestel terug te krijgen. Ik werk dus geef aan dat ik vanaf 15.uur thuis ben.ze kunnen geen tijdzone inplannen wordt me keer op keer gezegd bij dit toestel
.
Daarbij zijn ze zeer geïrriteerd aan de telefoon

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn toestel weer terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? In geval van een transportafspraak voldoet een ordernummer ook. Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ange borger 123