Klacht: Voor mij nooit meer Wehkamp!

op 12 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wehkamp,

Dit zal de laatste keer zijn dat ik bij jullie iets bestel!
Op woensdag 7 augustus bestel ik een loungeset, die op vrijdag 9 augustus in de middag bezorgd zou worden. N.a.v. een mail waarin ik bij Dynalogic een afspraak kan maken zie ik dat mijn adres niet klopt. Hiervoor mail ik met jullie (zie mail hieronder)
Vrijdag, werd ik gebeld door dynalogic dat het adres niet klopt en de loungeset niet geleverd kan worden!!! Hier heb ik een middag voor vrij genomen van werk!!!
Meteen na het telefoongesprek heb ik contact opgenomen met jullie. Een dame die mij graag wilde helpen zegt dat ze dit zal uitzoeken en mij snel zal mailen. Drie kwartier later werd ik gebeld dat er iets mis is gegaan bij dynalogic. ( Het adres kwam niet voor in het bestand van Dynalogic)
De dame vraagt mij of ze meteen een afspraak voor me kan maken. Voor zaterdag 10 augustus tussen 11.00 en 14.00 uur ” bevestigd” zij dit tijdstip!

Zaterdag 10 augustus bel ik met Dynalogic om te vragen of zij een indicatie kunnen geven van de aflevering. Blijkt dat er geen afspraak is gepland!!

Ik bestel vaker bij Wehkamp, alleen maak ik dit voor het eerst mee. Dit had niet mogen gebeuren! Zo onprofessioneel!

Ze mogen er iets voor teruggeven vind ik. Ik heb hier 2 dagen voor thuis gezeten. Mijn loungeset heeft mij uiteindelijk veel meer gekost.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 12 september 2016 om 08:20 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat er het een en ander is mis gegaan met het bezorgen van de bestelling. Ik kan me erg goed voorstellen dat je hiervan baalt. Het is nooit de bedoeling geweest dat het bezorgen zo erg mis zou gaan.
Graag zie ik jouw klantnummer of postcode + huisnummer tegemoet via de e-mail. Ons e-mail adres is: socialmedia@wehkamp.nl

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Hilly83