Klacht: Voor leugenaar uitgemaakt worden door een medewerker van KPN

op 06 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Zo kort mogelijk wat er gebeurd is;
We zijn klant bij KPN met tv, internet en 3 telefoon abonnementen.
Vorige week een prepaid nummer over laten zetten naar een abonnement MET nummerbehoud. Alles bevestigd gekregen, maar iets ging er mis. Dat kan overal gebeuren en daar heb ik alle begrip voor maar naarmate de dagen vorderden werd het echt van kwaad tot veeeel erger!
De eerste dagen had ik een vervangend nummer, daarna had ik mijn eigen nummer (leek alles goed), de dag daarna had ik geen netwerk meer en de dag daarna belt er een vreemde vrouw met MIJN nummer naar mijn andere telefoon! Die ook nog vrolijk verteld dat ze in al mijn groepsapps zit en allemaal berichten en foto’s krijgt!!!
Dan KPN alweer bellen, voor de 20ste keer hetzelfde verhaal vertellen en dan VOOR LEUGENAAR UITGEMAAKT WORDEN!!!
Want het kan niet wat ik vertel en ik moet nu eens eerlijk vertellen wat IK voor raars gedaan heb…!
Dan mag je niet kwaad worden want ARJAN OOST van de helpdesk verbreekt dan gewoon de verbinding omdat er niet met mij te praten valt!!!

Echt, KPN heeft een geweldige service als je iets wilt bestellen, maar het is onmenselijk hoe ik vandaag behandeld ben door de “servicemedewerker” ARJAN OOST!!!

Ik ben tevreden als ik mijn oude nummer terug heb, mijn privacy weer gewaarborgd wordt, ik een schadevergoeding krijg en vooral als Arjan Oost zijn excuses maakt!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla Martens