Klacht: Voor het gekozem abbonnement een veel te lage internetsnelheid

op 04 juni 2021 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze internet snelheid is veel te laag ik moet ongeveer 100mb hebben en krijg gemiddeld 50mb tot 57 mb terwijl ik voor 100mb betaal dit is al een hele poos zo,bovendien verhogen jullie de abbonnement kosten weer met ingang van 1 juli 2021 waardoor ik nu zowat 70€ per mnd moet betalen.
Op deze manier is voor mij de lol eraf en denk er over na om straks een andere provider te gaam zoeken ,jullie komen immers de beloften niet na , ik meet met speedtest elke dag vlak bij het modem en we zitten op glasvezel.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik eens de beloofde internet snelheid heb waar ik voor betaal!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lm.devries