Klacht: voor een tv kastje betalen die stuk is

op 18 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik ben jarenlang klant geweest bij ziggo, sinds ziggo samen is gegaan met een ander bedrijf heb ik niks anders als gedonder gehad . ben dus ook overgestapt naar tele 2 . nu kreeg ik van ziggo nog even een rekening wat niet terecht is . heb een maandlang met een tv kastje gezeten die stuk was . heb menigmaal met ziggo gebeld ,en is mij een nieuw kastje beloofd . wat kwam geen tv kastje . nu zit ik dus nog steeds met de spullen van ziggo . heb weer gebeld voor een doos om het terug te kunnen sturen . maar schijnbaar zijn ze doof bij ziggo . geen dozen . mijn rekening ligt nu bij een deurwaarde waar ik ook nog eens kosten overheen kan betalen .ik betaal voor iets wat ik nooit geleverd heb gekregen . ziggo ik hoef het nooit weer . gr m. bakema

ik ben tevreden dat ik mijn kosten terug krijg . en dat ziggo mij eens dozen gaat sturen voor hun troep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.bakema