Klacht: Voor de zoveelste keer misgrijpen omdat het al weg is en dat vroeg op de dag

op 19 juni 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Bij zowel bij de Aldi Wijchen nu aan het verbouwen en in Beuningen maar weer eens geprobeerd een aanbieding dit keer kipfilet te scoren aanbieding, om 2 uur en leeg vak in de koeling, ik ben nu klaar met de Aldi ga er niet meer vaak heen lege winkels lange rijen voor de kassa en maar wachten tot er iemand bij komt ik heb er schoon genoeg van.
Binnenkort hoop ik komt er een Lidl in Wijchen verheug me er nu al op.
Aldi ga zo door klanten lopen vanzelf wel weg, jammer maar wat een waardeloze winkel.

Zorg voor een optimale arsortiment en aanbiedingen die er wel zijn en zorg er voor dat deze aangevuld kunnen worden vooral al het producten die hard lopen.
Als je dit niet kunt waarmaken zet ze dan niet in de winkel of in de folder.
Zorg dat mensen niet lang in de rij moeten staan voor er een kassa bijkomt.
Doe hier iets aan Aldi anders ga je heel veel terrein en klanten verliezen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door W Plank