Klacht: Voor de tweede keer is de tablet kapot binnen een korte tijd.

op 14 januari 2014 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

In september 2012 heb ik de tablet gekocht bij de kijkshop.
In mei 2013 laadde de tablet niet meer op en deed het scherm het niet meer. Contact opgenomen met polaroid, opgestuurd, want deze viel nog binnen de garantie. Deze is gemaakt, ben het wel twee weken kwijt geweest.
In december 2013 weer hetzelfde probleem. Ik heb weer contact opgenemen met polaroid. Zij zeggen dat ik contact moet opnemen met de kijkshop, omdat ik nu buiten de garantie val. Bij de kijkshop zeggen ze dat ik contact moet opnemen met polaroid. Erg vervelend, typisch geval van kastje naar de muur worden gestuurd.
Na weer lang bellen en vaak geen contact krijgen met de polaroid, ben ik weer teruggegaan naar de kijkshop.
Zij zegt, dat ik de tablet kan laten opsturen voor onderzoek voor 40 euro, dan komen eventueel reparariekosten er nog bij!!!!!
Ik heb nu al voor de tweede keer in korte tijd, een tablet die het niet doet. Dit vind ik een zaak voor de kijkshop, omdat jullie mij dit verkocht hebben. Dit vind ik zeker niet netjes.

Bij deze wil ik vragen voor een nieuwe tablet.
Dit vind ik de beste oplossing die er is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjat