Klacht: Voor de 3e maal niet op komen dagen op afspraak.

op 03 februari 2017 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

De afgelopen 2 jaar heb ik verscheidene keren gebruik moeten maken van mijn onderhoudsabonnement bij Energiewacht. In deze 2 jaar is Energiewacht 3x op de gemaakte afspraak niet op komen dagen. Bij de 2e keer kreeg ik bloemen en een vvv bon van €20 als excuses voor het opnemen van een vergeefse snipperdag en ik kreeg een aantekening bij mijn naam dat het niet meer mag voorkomen. Twee maanden later heb ik ze weer nodig voor een reparatie aan mijn ketel en komen ze weer niet opdagen. Het is schandalig hoe Energiewacht met zijn klanten omgaat en voor mij is het bedrijf zeer onbetrouwbaar.

Mijn vertrouwen is zodanig geschonden dat ik me niet meervoor kan stellen hoe ik nog tevreden zou moeten zijn. Het gaat alleen maar om het nakomen van afspraken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Beste Hadewich, We zien dat je in het werkgebied van onze collega Energiewacht valt. Wij zijn Energiewacht Groep. We zullen je klacht naar Energiewacht doorzetten en vragen hen zo snel mogelijk te reageren. Met vriendelijke groet, Energiewacht Groep

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hadewich