Klacht: Voor de 2e keer kapotte screenprotector

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Goededag,

Eerder heb ik een klacht ingediend omdat ik de screenprotector kapot binnen kreeg, nu 3 weken later heb ik een nieuw screenprotector gekregen die nog kapotter is dan de eerste! Super jammer.. ik denk dat ze screenprotectors beter in doosjes kunnen versturen.

Danielle van Gelderen

Een nieuw screenprotector pro glass voor iphone 5s

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:53 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk nogmaals een herzending van de screenprotector voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com Klantenservice