Klacht: Voor 23.59 besteld, morgen thuis bezorgd

op 13 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren avond (dinsdag 12 december) heb ik rond 23.00 uur mijn nieuwe telefoon besteld, super blij dat die van vandaag al bezorgd zou worden… Wat schetste mijn verbazing, dat ik gisteren alle stappen van nummerbehoud kon voltooien, maar niet mijn bezorgmoment kon aangeven. En jawel hoor, vanochtend kan ik dan eindelijk mijn bezorgmoment aangeven, volgende week dinsdag 19 september eerste mogelijkheid… (aangezien volgende week ik het op werk gigantisch druk heb en daarna met kerst ook, ik ben kok namelijk, komen deze momenten echt niet uit…)

Als tele2 samen met De Online Pakketdienst hun regeling verbeterd of de site aanpast zodat niemand meer met zo'n gevoel zit als ik. Verder hoop ik vandaag contact op te nemen met klantenservice van tele 2 om te zorgen dat ik uiterlijk deze week vrijdag mijn telefoon in ontvangst kan nemen, wat zonde om daar mee te wachten tot volgend jaar

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 13 december 2017 om 23:04 geantwoord

Goedenavond,

Vervelend om te lezen!
Ik zie dat er inmiddels wel een afleverafspraak in ons systeem staat voor morgen. Gelukkig is het toch gelukt om de afspraak eerder in te plannen,

Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst