Klacht: Voor 2 personen betaald wordt gezien als 1 betaling!

op 09 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurig op tijd de reissom betaald voor mijn moeder en mijzelf. De referenties er netjes bij gezet ( boekingsnummers). Krijg ik een mail dat slechts 1 boekingsnummer is betaald . Men zegt dat ik nu apart moet betalen, maar ik had juist voor mijn moeder en mijzelf betaald in 1 handeling via online banking. Stamt dit bedrijf uit de tijd van de postduif? En ook zo laks met reageren als je een klacht hebt. Waardeloos bedrijf dit. Wij willen gewoon dat of zij het bedrag terugstorten en dat ik het dan weer opnieuw betaal en dan apart, omdat ze kennelijk nog in de middeleeuwen leven dit bedrijf. Waardeloos echt prut !!!

Gewenste Oplossing:

STort het geld maar terug en dan maak ik het apart over. Dit is echt te stom voor woorden. Belachelijk ook dat u nooit reageert op mijn mails.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 mei 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Neckermann Reizen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Haak, Volgens ons is er sprake van een misverstand. U heeft één betaling gedaan voor beide reserveringen. Doordat het één betaling is geweest, is de totale reissom op uw boeking terecht gekomen. We hebben dat plusbedrag overgezet naar de boeking van uw moeder. Zodoende zijn beide boekingen betaald. U hoeft daar zelf niets meer voor te doen. Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen.

Reactie van de melder van de klacht Georgette Haak

10 maanden geleden - Beste Neckermann, U reageert nu wel. omdat ik deze consumentenbond heb ingeschakeld Een zeer adequaat functionerend platform vol expertise. U onderschat niet alleen deze mensen maar ook mij. Want .. waarom kon U niet eerder reageren? GEwoon op mijn mails? Ik vind U zeer nalatig ik wens een actieve oplossing middels mail correspondentie en bevestiging dat de reissom voor beide partijen is voldaan. Zo niet, dan hou ik deze klacht in consignatie.

Bericht van Neckermann Reizen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Haak, Blijkbaar is er iets mis gegaan met het beantwoorden van de emails, dat is uiteraard niet onze intentie, onze excuses daarvoor. We hebben u per email bevestigd dat we beide betalingen hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen.

Alle klachten die gemeld zijn door Georgette Haak
x