Klacht: Volume blik geen 174 cig maar 120 cig

op 08 augustus 2016 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Ik ben al 2 weken bezig om philip morris te bereiken op jet nummer 0800-0205887 maar geen hond die opneemt.vervolgen moet je een bericht achterlaten en dan word je teruggebeld.niet dus!ik heb een klacht over de volumeblikken waarop staat 174 cig.uiteindelijk kom je niet verder dan 120 cig.ook zitten er vaak grote stukken in.ze zijn wel duurder geworden maar er zit ook nog minder in.ik rook 10 cig per dag met jet doel te haan stoppen iiteindelijk maar zo worden er nog een hele week roken door mijn neus geboord omdat ik toch weer een nieuwe bus moet halen.dus duurder maken en ook nog minder erin doen.dan word het nog kostbaarder want ik kom echt niet aaan die 174 cig die ze beloven.ik heb een hulzenstopper wasr ik mee draai dus daar kan je ook niet mee misgaan.ik voel me flink belazerd!

Ik zou tevreden zijn als ze doen wat ze beloven.dus meer tabak erin tot echt 174 cig of de prijs aanzienlijk vrrlagen.omfat ik het al geruime tijd rook zou ik ook een compensatie willen voor al die " gemiste" sigaretten.over ontmoedigrn gesproken!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marlboro

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marlboro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petertwee