Mijn Klacht:
Mijn moeder heeft op 19-3-2012 iets gekregen een tas en een maxilisse de tas heeft ze gehouden en de andere is teruggestuurd, ze heeft met u contant gehad en er werd gezegd u hoeft alleen de tas van € 19.95 te betalen dan is het goed. Ze krijgt nu een acceptgiro voor het volledige bedrag te betalen terwijl ik op 9-4-2012 het bedrag van € 19.95 heb overgemaakt.Dus ik wens dit bedrag niet te betalen, mijn moeder is 93 jaar en wordt hier erg nerveud door, telefonisch krijg ik jullie niet te pakken meer als 20 min. in de wacht a € 0.35 per minuut wat erg kostbaar wordt als je nog steeds niemand aan de lijn hebt gehad!
Ik hoop dat dit wel opgelost gaat worden
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik bericht krijg dat de betaling van € 19,95 is ontvangen en klaar is kees!! Hoop hier heel snel een reactie op te krijgen.