Klacht: volle trein

op 25 november 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wederom trein Harlingen-Leeuwarden zeervol met personen en veel fietsen. Trein was weerlaat op station Leeuwarden waardoor velen hun aansluiting misten met ander Arriva vervoer, zowel bus als trein.

Langer treinstel en dat de trein op tijd aankomt

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door krinsma