Klacht: volle trein

op 21 mei 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben student en ga voor de 1e keer van leeuwarden naar groningen met de trein,die geheel vol is en daarna niet wetend per abuis in 1e klas gaan zitten.
Ik kreeg direct een dikke boete van euro 50,-op 2/5/2013 15.58 uur
betalings kenmerk 9641131555094400

Gewenste Oplossing:

Een 1e waarschuwing of kleine boete als waarschuwing

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door shanna wouda