Klacht: Volle kwark niet meer lekker

op 02 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik eet altijd de volle franse kwark van Jumbo.
Sinds een maand is deze in plaats van smeuiig, zanderig, korrelig en dik.
Niet lekker!
Heb dit gemeld bij Jumbo maar kreeg volgende reaktie:
“Soms stopt een leverancier met het maken van een
> product en soms zijn we genoodzaakt om een andere leverancier te nemen of
> om producten aan te passen en daarmee te verbeteren.Voordat onze producten
> in de schappen staan zijn deze  uitgebreid  getest op smaak en
> textuur. Zowel door onze afdeling kwaliteit als door onze klanten.Deze
> kwark is hiermee als beste uit de bus gekomen.Het spijt ons dat het
> product niet meer aan uw smaak voldoet.”

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Veldman