Klacht: Volgens track & trace geleverd maar niets ontvangen

op 17 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de track en trace site van DHL zou mijn levering vandaag om circa 17.00 uur geleverd zijn terwijl ik niets heb ontvangen. Ik ben om circa 17.30 uur direct gaan bellen naar DHL, maar die was drukker bezig om irritaties te kweken (omdat ze het zo druk hebben!) dan naar een oplossing te zoeken. Als ik toch binnen het half uur bel moet het toch niet zo moeilijk zijn om de telefoon te pakken en de chauffeur te bellen om te vragen waar hij het heeft afgeleverd of….?
Op de site staat alleen maar dat “Leon” (wie dat mag wezen mag Joost weten) heeft getekend en ze kunnen me niets meer vertellen.
Op mijn vraag of ik kantoor Rotterdam zelf kon bellen kreeg ik de opmerking dat dit alleen maar voor intern gebruik van DHL is.
Gezien de vele gevallen die op het internet staan ben ik bang dat ik ook een paar honderd euro’s kwijt ben.

Ik ben tevreden als de goederen per omgaande op MIJN adres afgeleverd worden (en dan uiteraard geen lege doos)

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AT1961

5 jaren geleden - Vandaag een vriendelijk dame aan de telefoon gehad van DHL en die melde mij dat het pakketje op een verkeerd adres afgeleverd was maar dat ze dat direct in orde gingen maken. Vanmiddag stonden ze inderdaad keurig op de stoep met het pakketje. De fout is m.i. goed hersteld en is de kous voor mij hiermee af.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van DHL

5 jaren geleden - Beste AT1961,Fijn dat mijn collega het zo goed voor u opgelost heeft. Toch wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren.Met vriendelijke groet, Raffaele

DHL

Heeft op 17 juli 2015 om 09:51 geantwoord

Collega heeft de klacht telefonisch afgehandeld en opgelost.
Zending is inmiddels geleverd en klant heeft in reactie aangegeven dat het voldoende is opgelost en de kous hiermee af is.

Klacht gesloten
Raffaele