Mijn Klacht:
Volgens track and trace zou gisteren, 19-12-14 mijn pakketje afgeleverd zijn. Ik heb het niet ontvangen. Ook is er geen notificatie in de bus gedaan. Ook is het niet bij een van de buren bezorgd.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn pakketje ontvangen. Of in ieder geval een bericht ontvangen wat er gebeurd is. Zo moet is straks kosten betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb. Het betreft een studieboek, dus niet zo heel interessant om oneerlijk mee om te gaan!

