Klacht: vogelbadje (ondeugdelijk product; verkoper biedt geen garantie)

user-1326146 op 04 juli 2018 over Vogelhuisjes.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn artikel ontvangen. Deze blijk ik nog zelf in elkaar te moeten zetten. Hiertoe zijn schroeven voor gemonteerd en die ik enkel de vogels op het badje te schroeven en het badje op de beugel. Het opschroeven van het badje gaat eenvoudig, maar wanneer het badje eenmaal op de beugel zit breekt dit direct af.

Ik neem contact op met verkoper (Daniel Ramirez) en deze geeft aan een product te hebben geleverd dat in orde is. En stelt voor een nieuwe schroef te sturen welke ik in beugel en badje kan monteren. Ik vraag advies hoe ik de afgebroken schroef uit het badje en de beugel kan krijgen en het antwoord is dat ik dat even zelf uit moet zoeken. Het is met geen mogelijkheid mogelijk een afgebroken schroef uit gaten te verwijderen. Daarop geeft verkoper aan het probleem is dat u eerlijk ben geweest en hebt aangegeven dat na het opschroeven van het badje de schroef is afgebroken. Op mijn vraag of ik beter niet eerlijk had kunnen zijn krijg ik geen antwoord. Verkoper geeft vervolgens aan e.e.a. niet anders te willen oplossen dan het toesturen van een nieuw schroefje.

M.i. heeft verkoper een ondeugdelijk product geleverd. Een schroef in goede staat kan onmogelijk middendoor afbreken. Verkoper wil geen nieuw product toesturen, daarom mijn verzoek om terugbetaling van het volledige aankoopbedrag.

Met vriendelijke groeten,
Mildrid Nieraeth

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het volledige aankoopbedrag á € 16,90 retour ontvang. Ik zal daarna het vogelbadje direct retourneren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vogelhuisjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door