Klacht: Voetbal na twee keer voetballen kapot

op 09 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een voetbal gehad nu heeft hij er twee keer mee gevoetbald en komt de binnen bal naar buiten.klantenservice doet niets want er is geen bon meer. Nee mijn zoon heeft hem voor zijn verjaardag gekregen en diegene die hem gegeven heeft heeft contant betaald. Heb contact met de consumentenbond zelfs hun zeggen dat ze zonder bon een vervangend artikel moeten geven. Sowieso binnen de zes maanden dat is wettelijk bepaald. Denk dat niemand bonnen bewaard want dan mag je wel een kast aanschaffen voor alle bonnetjes. Pppppffffff. Pasgeleden heb ik nog twee paar schoenen met mijn zoon gekocht bij aktiesport waar ik de bon ook niet meer van heb( schoenen zijn goed hoor is voorbeeld) een bal mag niet na twee keer voetballen kapot gegaan. Het was een bal van 15 euro had wel meer verwacht voor dat bedrag niet dat hij na twee keer vpetballen al kapot is en binnenbal eruit puilt dit mag niet en moet opgelost worden. Nooit iets met aktiesport gehad dit is de eerste keer en mijn zoon wil er alles vandaan en nu dit. Het zit me hoog mijn zoon verdrietig en dan doet het winkelpersoneel ook nog eens bot en keert me gewoon de rug toe met de boodschap neem maar contact op met de klantenservice en die doet ook niets terwijl ze wettelijk moeten ben zo ontzettend boos en vind dit zo oneerlijk dat ik zelfs op het punt sta radar in te achakelen of er gewoon een revhtzaak van te maken want ik kan niet tegen onrecht. Ik moet me aan de wet houden dus aktiesport ook.

Ben pas tevreden als mijn zoon een nieuwe bal krijgt en dat er wen excuses komt vanuit aktiesport

Reactie van de melder van de klacht Anita Bakker

1 jaar geleden - Bijna een maand geleden deze klacht geplaatst en er word niets mee gedaan tot nu toe. Dat zegt toch genoeg over aktiesport via de mail word je naar de winkel teruggestuurd en vanaf de winkel moet je contact opnemen met de klantenservice. Haalde altijd alle sportartikelen en schoenen en shirts etc bij aktiesport maar dit doet echt de das om. Ze behoren de bal te vergoeden voor een nieuwe heeft de consumentenbond mij verteld dat is de wet maar aktiesport doet mog steeds niet. Wat een klantonvriendelijk bedrijf zeg. Ben echt kwaad en eis een nieuwe bal zo snel mogelijk zodat mijn zoon weer kan voetballen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 13:26 geantwoord

Beste Klant, Vervelend om te horen dat de voetbal naar een paar keer al stuk bleek te zijn. Wij hebben telefonisch jou hier over benaderd en wij zijn samen tot een oplossing gekomen, om een nieuwe bal naar jullie te versturen om je hiermee tegemoet te komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Bakker