Klacht: voering gaat af

op 07 augustus 2016 over Gaastra in de categorie Mode

Heb vorig jaar een mooie witte jas met kap gekocht , Niet veel aangehad juist in de zomer eens . Heb hem over 3 weken eens gewassen aan 30 graden gelijk de vorige Gaastra jassen die ik al een paar jaren heb en geen probleem is bij het wassen .Nu, ik haal de witte jas met donker blauwe voering uit de was machine , tot mijn grootte verbazing zag ik blauw door het wit , ik dacht het zal wel weg gaan bij het drogen op kapstok . Nee dus , op de rug niet omdat er vanbinnen een net is .
zo spijtig , zo een mooi jasje waar ik zo zorg van drieg en niet goedkoop was. Ik heb al meermaals contact gemaakt per telefoon en mails en foto s , maar ik word van het kasje naar de muur gezonden , er zij zelf iemand dat ik naar de winkel moet gaan waar ik hem gekocht heb . Wij , gisteren naar knokke , een uur rijden , die mevrouw zegt dat ik terug bij gaastra zelf moet contact op nemen en ze houd zaterdag op met de winkel .
ik zou toch graag antwoord hebben en worden vergoed met een ander vestje .Want ik vind dit niet kunnen , het was niet de bedoeling een mooi en duur vestje te kopen dat je zo iets mee maakt ,
Ik zag het zo graag .
HOPELIJK EEN REACTIE EN EEN OPLOSSING

Groeten Nadine

Een bon voor nieuw jasje .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine 1