Klacht: Voel me zwaar belazerd

op 31 juli 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Ik heb in alle paniek een koelkast moeten aanschaffen omdat mijn andere het dus niet meer deed….Stekker in een ander stopcontact en hij deed het weer…godve…. Maar goed.. Ik bestel dus een koelkast bij 2de kans witgoed. In de eerste instantie voor een koelkast voor 50. Die was weg..helaas.. maar er was er eentje nieuw voor 70 euro heel stil en beter plus 10 voor het brengen van amsterdam naar haarlem. Uiteindelijk haal ik me koelkast leeg en zie dus dat ik met de domme kop een verkeerde stekker had getrokken…koelkast uit…Maar goed ik kwam daar dus achter en belde gelijk op dat de koop niet meer door ging maar zoiezo wel netjes de rijkosten wou betalen omdat ie met een half uurt bij me was. Uit eindelijk zegt de bezorger ‘dat kost dan 40 euro’ Ik dacht dat ‘gaat hem niet worden’ dan maar een nieuwe koelkast. Verkoop ik me oude die alsnog werkt…

Nu is het zo dat er nergens op de internetsite staat vermeld dat je alsnog de helft moet betalen. En daarbij had ik ook gewoon niks kunnen betalen en de deur dicht gooien…achteraf wel beter geweest. Maar goed eerlijke jongen… Nu heb ik dus een koelkast ‘nieuw’ voor 80 euro maar wel over geschildert Ik heb de koelkast ook nog in de plastic folie gelaten. De folie heeft ook me handvat(die er van een kastje is opgeschroefd stuk gemaakt…nieuw me r#*t dus. Nou heb ik al meerdere klachten gelezen van deze bedoening en dat maakt me aardig boos. Ik heb ze ook een email gestuurd met daar in een foto van me bon en daarbij de melding dat een kastdeur-hantvat op de koelkast schroeven nergenst op slaat. Maar als ik de klachten moet geloven heeft mailen of bellen geen zin. Ze nemen me huisnummer ook niet meer op gewoon. Ik dacht ik plaats de mijn klacht ook ‘gewoon’ Ben niet de enige die zich bedondert voelt door deze mensen. Die bezorger was ook een gladde. vroeg ie mij mee te helpen met het naar boven dragen van de koelkast wil ie nog 10 euro ook. rot op zeg >:S

Dat deze fijne mensen de nieuwe geschilderde koelkast met stuk handvat komen ophalen en mij het aankoop bedrag voor 100 procenten terug betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant rene