Klacht: Voel me door UPS totáál niet serieus genomen en word van het kastje naar de muur gestuurd!

nicolebroek op 29 april 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Direct na verzending van mijn pakket, kreeg ik van het UPS point via UPS [email protected] een mail met de volgende tekst:
Exception Reason: The UPS Access Point™ location has prepared the package for return to UPS or pickup by UPS.

Ik heb direct contact opgenomen met UPS om te vragen wat er dan met het pakket zou gebeuren.
Tot twee keer toe werd mij telefonisch vermeld, dat dit direct naar mijn thuisadres zou gaan ipv het pickup point.
Prima.

Vandaag is de dag van de levering en wat schetst mijn verbazing?
Het pakket gaat alsnog naar het pakketpunt, wat het niet gaat aannemen!
Ik bel UPS klantenservice en die hebben nul in het systeem staan over mijn vorige telefoontjes.
Ze kunnen verder ook niks voor me doen.
Werkelijk waardeloos dit en ik heb tot op het moment geen idee waar mijn pakket is gebleven!

Gewenste Oplossing:

Dat ik ten eerste serieus genomen word!
En dat mijn pakket bij mij thuis geleverd wordt!
Zoals door UPS meerdere keren telefonisch afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen Nicole. Vervelend dit gevoel, maar mag ik van je het trackingnummer aub. Dan kan ik zien waar het pakket geleverd zal worden en eventueel een wijziging aanvragen. Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Reactie van de melder van de klacht nicolebroek

2 maanden geleden - Allemaal too little too late! Het is via via via alsnog ergens gedropt, waar ik het ben moeten halen. Ik snap gewoon niet, dat me tot 3x toe met de hand op het hart bevestigd wordt, dat het thuis afgeleverd wordt! Krijg notabene een bevestigingsmail van UPS. Hoor van de shop waar ik het opgehaald heb, dat UPS de meeste klachten en ellende veroorzaakt. Kan het niet anders dan beamen. Waardeloos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 mei 2024 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mijn verontschuldigingen hiervoor Nicole.

Helaas heb ik geen trackingnummer door gekregen en kan dan ook niet de reden zien waardoor het alsnog bij het afgiftepunt geleverd is.

Maar ben blij dat je alsnog het pakket heb kunnen ontvangen en sluit hierbij de klacht af.

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Alle klachten die gemeld zijn door nicolebroek