Klacht: Voedselvergiftiging diepvries zeevruchten

op 08 april 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste mevrouw, mijnheer,

Afgelopen woensdagavond heb ik risotto met zeevruchten en maïs gemaakt voor mij en mijn vriend. Een paar uur voor het maken van het eten, heb ik alle producten bij Albert Heijn gekocht, houdbaarheidsdata waren allen goed. Al jaren gaat dit recept goed, tot afgelopen woensdag. Mijn vriend voelde zich een paar uur na het eten ziek worden en is op de bank gaan liggen. Later op de avond was hij ontzettend beroerd, begon hij met overgeven, was hij warm en koud, zweterig en echt een hoopje ellende. We zijn toen maar snel naar bed gegaan. Die nacht schrok ik wakker en ben ik zelf naar het toilet gerend, omdat ik over mijn nek ging. Hondsberoerd ging de nacht verder. De volgende dag liepen wij beiden leeg aan de andere kant. Hij is teruggekomen van werk en ik heb ziek mijn tentamen geprobeerd te maken. Vrijdag waren wij beiden nog ziek ervan, voornamelijk darmkanaal en erg slap, omdat wij niets konden eten. Nu is het zaterdag en gaat het, behalve dat we erg slapjes zijn, omdat we niets hebben gegeten en het erg vermoeiende dagen waren, een stukje beter. Waar wij voornamelijk erg van balen, is dat wij ons lange weekend weg naar Portugal hebben moeten cancelen en zo ziek op bed hebben gelegen. Niemand in de omgeving heeft hier last van gehad. Wij hebben sterke vermoedens dat het aan de AH diepvries zeevruchtenmix heeft gelegen van 3,99 met surimi, garnalen, inktvis en mosselen.

Ik vind het lastig om hier een antwoord op te geven. Wij hebben hierdoor een lang geplande vakantie moeten cancelen en ik heb zelf mijn geneeskunde tentamen verknald, omdat ik meer bezig was met juist wel en juist niet naar de wc rennen vanuit de tentamenzaal. Een schadevergoeding zou in ieder geval wel op zijn plek zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J6