Klacht: Voeding bh

op 23 juli 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Op 2 juli heb ik nieuwe voeding bh gekocht bij prenatal. Deze bad ik erg hard nodig omdat ik geen enkele bh had die ik verder nog past. Omdat ik al in me laatst semester zat was ik niet van plan om nog veel bh te kopen. Tijdens de verkoop heb ik verkoper gevraagd of ze goed wilde na kijken of me maat goed zat want ik heb duidelijk uitgelegd geen zin te hebben in bh die niet na 3 weken niet meer aan kan. Zelf had ik bh gepakt van cupmaat wat ik dacht te hebben. Ze deed de bandjes iets strakker en zei” deze Is goed. Ondanks mijn twijfels ging ik van op advies van de verkoper. Momenteel zijn wij op 22 juli, 20 dagen verder en kan de bh gewoon niet aan houden het irriteert het doet pijn. Het Is vreselijk.

Persoonlijk vind ik erg jammer dat dit gebeurt. Na verkoop dacht ik dat misschien nog verder uit rekte maar helaas dat Is niet zo. Zojuist Is mijn bh maat opgemeten en bleek dat ik op een 85D Zit ipv 75D die volgens medewerker goed Is. Dit houd in dat ik 10 cm te kort komt in me rug. En misschien snapt u nu dat erg vervelend en pijnlijk word. Bedoeling van deze bh was juist in geen Hang borsten te krijgen.

Zelf ben ik tevreden met juiste bh. Of mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Neeltje12345