Klacht: vochtschade en schermtoetsen Terug toets en multitoets

op 01 mei 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn telefoon opgestuurd naar dynafix met probleem aan de telefoon. het probleem is de telefoon blijft niet meer op toetsenblokkering en beeldscherm blijft aan en uit gaan. bij onderzoek konden ze blijkbaar niet vinden waar het aan lag dus was er maar verteld dat ik vochtschade heb aan de telefoon en dat er niets aan te doen is. eenmaal telefoon weer thuis en in elkaar gezet lijkt dat mijn telefoon weer is gemaakt want hij heeft niet meer van die kuren dat de telefoon verlichting aan en uit springt. verder de telefoon bestuderen kom ik er achter dat mijn schermtoetsen/tiptoetsen niet meer werken terwijl ik hem opstuurde wel werkte.. zeer vervelend nu kan ik helemaal niks met de telefoon

ik ben tevreden dat mijn telefoon onbetaald gerepareerd word!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht anneke1989

6 maanden geleden - goeden dag.. hierbij het IRMA-nummer RZiRMADRSA14632624 hopelijk kunt u hier iets mee me vriendelijke groet, anneke reitsma

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij vinden het spijtig dat uw ervaring met onze dienstverlening niet naar wens is verlopen. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de verantwoordelijke afdeling en wij zullen binnen twee weken schriftelijk contact met u opnemen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons te berichten en gaan ervan uit dat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen. Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-17000741# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar wecareot@dynafix.com. LET OP: Door een storing op klacht.nl hebben wij deze reactie nu pas kunnen lezen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. We doen ons best om u zo snel mogelijk uitsluitsel te geven. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Uw toestel is aangemeld ter reparatie met de volgende klachtomschrijving: Symptoom niet beschikbaar Overig beeldscherm probleem: als je toestel net aan hebt lijkt alles goed te zijn maar na een tijdje als je heb op toetsen blokkering hebt gaat het display aan en uit en gaat zo door tot de batterij leeg is|Continue Tijdens de controle is gebleken dat uw toestel vochtschade heeft of sporen van vocht bevat. Dit valt niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant waardoor wij geen kosteloze reparatie kunnen uitvoeren. Met deze reden heeft de monteur een prijsopgave opgemaakt. Wanneer u het niet eens bent met deze voorwaarden, dan kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant. De prijsopgave is terecht opgemaakt conform de garantie voorwaarden en er kan geen kosteloze reparatie plaatsvinden. Tevens staan wij niet in voor verergering van schade/klachten aan een onderdeel wanneer er al schade aanwezig was. Door de geconstateerde vochtschade in het toestel kan de werking van het toestel niet worden gegarandeerd. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

6 maanden geleden -

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 31 augustus 2017 om 09:30 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke1989