Klacht: vochtige kamers en een jungle als tuin

op 14 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een huisje geboekt voor 6 personen bij roompot kustpark texel van 9/09/16 – 12/09/16. Bij aankomst aan het huisje zagen we dat de voor en achtertuin helemaal overwoekerd was met onkruid en struiken met doorens ( op de afbeelding staat nogtans een mooie huisje met net gras) wij hadden hiervoor gekozen omdat we een kindje van 16 maand bij hadden en ze buiten zou kunnen spelen. Eenmaal binnen bleek er 2 slaapkamers op de bovenverdieeping te zijn deze waren in orde maar de 3de slaapkamer zat in de kelder met nog 2 andere slaapkamers. Dit hadden wij niet gevraagd. Op de koop toe waren de kamers in de kelder heel vochtig zodat de matrassen, de kussens en de lakens ook vochtig waren. Dit alles zijn we dan meermaals gaan melden bij de receptie ( ze wilden ons graag in een andere bungalow zetten maar alles was volgeboekt) dan wimpelde ze dit wat af en zeiden dat ze maandaag wel contact zouden opnemen met ons over een compensatie. Dit is tot op heden nog altijd niet gebeurt.

een gedeeltelijke of gehele compensatie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - Wij willen de gast hartelijk bedanken voor dit bericht op klacht.nl. Deze klacht hebben wij ook per email ontvangen en deze is telefonisch behandeld. Wij hopen dat wij deze klacht hiermee naar tevredenheid hebben afgehandeld. Wij nemen alle bevindingen mee, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden tot verbeteringen.

Alle klachten die gemeld zijn door fie28