Klacht: Vocher

op 31 mei 2020 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Wij hadden in februari een auto geboekt om in mei te vertrekken van Alicante naar België. Boekingsnummer BE681923910
Bevestigingsnummer 23679118ES1
Wij kregen bericht van Transavia dat de vlucht niet kon doorgaan omwille van de Corona. Wij hebben dan contact opgenomen met Cartrawler dat onze vlucht niet ging doorgaan en dat zij dat natuurlijk al wisten. Maar wij konden ze nergens telefonisch bereiken toen zelfs niet mailen.
Onze vraag is kunnen wij dat geld terugkrijgen of in de plaats een voucher voor een andere vlucht?

Met vriendelijke groeten
Stevaert-Tollenaere

Gewenste Oplossing:

Wij zouden heel graag dat geld terugkrijgen ofwel een andere voucher

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huisbaas805480