Klacht: Vluchturen gewijzigd met 10 uur LATER bij Neckermann

op 28 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn klacht gaat als volgt , wij hebben geboekt in november 2015 om voor 11 dagen naar Bulgarije te gaan op 11 juli 2016..kostprijs 3136 euro voor 11dagen! onze vlucht vertrek stond van Brussel naar Varna om 5u50 en de terugreis stond om 10u30 uit Varna naar Brussel .Dus waren we een dag kwijt, dit kunnen we aanvaarden. Nu krijgen we onze tickets per mail , blijkt dat ons vlucht veranderd is..nu hebben we pas om 15u45 een vlucht naar Varna !!!!! Wanneer we in ons hotel toekomen is het nacht dus niks meer van ons dag Onze vlucht terug naar huis is ongewijzigd…dus een vlucht om10u30 blijft ..Wij zijn NU 2 volle dagen kwijt in plaats 1dag..betalen 3136 euro voor 11 dagen! Bellen we naar Neckermann betalen we nog per minuut voor het gesprek voor dit probleem en kunnen ze er niks aan doen ,ze melden dat de vroege vlucht van 5U50 geannuleerd is , reden ????? . Wij hopen dat er een menselijk reactie komt want op deze manier is het de laatste keer voor ons met Neckermann. Als vluchturen gewijzigd zijn dit met 10 uur verschil is het normaal dat er een compensatie komt .

GEWENSTE OPLOSSING
Compensatie van onze dag kwijt 313 euro .of een andere vlucht zonder een meerkost.

Waardeverlies €313

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 juni 2016 om 06:27 geantwoord