Klacht: Vluchten onnodig gewijzigd

op 20 april 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

De reis naar Gran Canaria vanuit Amsterdam op 27 april hadden we express geboekt vanwege de vlucht met Transavia die om 6 uur ’s morgens zou vertrekken vanuit Schiphol. Je heb dan een extra dag in de zon. Nu weet ik dat de vluchttijden kunnen veranderen (voorwaarden Neckermann). Maar er is gewoon nog een 6 uur vlucht, maar onze vlucht gaat nu pas om 2 uur. Wat mij stoort is dat Neckermann beweert dat het aan Transavia ligt. Maar beide vluchten zijn gewoon lijnvluchten en geen chartervluchten. Echter, de 2 uur vlucht is achteraf een goedkopere vior Neckermann. Nooit meer boeken met Neckermann. Je klanten achteraf benadelen voor wat extra marge is een ding. Liegen is van den andere orde.

Als we alsnog om 6 uur \'s mogend zouden kunnen vliegen. Het liefst nog een excuusbrief erbij.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Heeft op 20 april 2016 om 14:13 geantwoord

Een formele brief zonder in te gaan op de aegumenten. En gelogen. Walgelijk!

Bericht van Neckermann Reizen

11 maanden geleden - Geachte heer Hofman, Wij hebben telefonisch contact met u gehad, wij wensen u alsnog een fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Team Customer Service.

Bericht van Neckermann Reizen

11 maanden geleden - In de reisduur worden de dagen van vertrek en aankomst, ongeacht de vertrek- en aankomsttijd, als gehele dagen gerekend. Deze bepaling maakt onderdeel uit van de ANVR Reisvoorwaarden. Wij proberen er altijd rekening mee te houden dat heen- en terugvlucht op ongeveer dezelfde tijd plaatsvinden. Helaas was het voor uw reis niet mogelijk u op een gunstiger schema in te delen. Voor uw teleurstelling over uw vluchttijden kunnen wij zeer wel begrip hebben, maar zoals wij in onze reisbrochure en op de site aangeven, houden charterarrangementen altijd een element van onzekerheid in zich waar het de vertrektijden betreft. De bij boeking opgegeven vluchttijden zijn altijd onder voorbehoud. Om teleurstellingen te voorkomen attenderen wij onze cliënten hierop in onze brochure/sit en op onze site onder het kopje ‘vertrektijden, vluchten en tussenlandingen’.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 april 2016 om 12:49 geantwoord

Onze afdeling Customer Service heeft de heer Hofman op 20 april jl. als volgt per email geïnformeerd:

Om teleurstellingen te voorkomen attenderen wij onze cliënten hierop in onze brochure/site en op onze site onder het kopje ‘vertrektijden, vluchten en tussenlandingen’.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Hofman
x