Klacht: Vluchten continue gewijzigd

op 17 januari 2014 over ML Tours in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb meerdere malen geboekt bij ml tours en het is elke keer hetzelfde. Elke boeking wordt gewijzigd.
Ik heb voor mijn ouders een retour vlucht geboekt vanuit nador naar amsterdam en de eerste vlucht werd gewijzigd met een dag later. En nu de retour voor de deur staat hebben ze die vlucht ook gewijzigd met een dag eerder, maar komt bij dat de vlucht nu via marrakech gaat. Wat oorspronkelijk een vlucht was van ongeveer 3 uur wordt een vlucht van ongeveer 6 uur. Ik heb directe vluchten geboekt omdat mijn ouders niet lang in het vliegtuig kunnen zitten. Ik heb mltours gebeld en hierover geklaagd, maar zij antwoorden met we kunnen niks voor je doen voorwaarden zijn voorwaarden. Ze hebben op de dag van de retourvlucht wel een directe vlucht, maar daar moet extra voor betaald worden met minimaal50 euro per persoon.
Het is mij opgevallen dat dat vaak voorkomt en voor mij blijkt nu dat deze maatschappij niet betrouwbaar is als het gaat om vluchtdata. Ik adviseer mensen goed na te denken voordat je met deze maatschappij wilt vliegen. Als je voor iets belangrijks gaat naar marokko en je hebt dagen uitgerekend wanneer je daar moet zijn en terug moet komen, dan kun je mltours beter links laten.
Het is duidelijk dat zij mensen lokken met goedkope (directe) vluchten en wanneer deze mensen happen komen zij met hun wijzigingen, wat soms catastrofaal is voor sommigen.

Ml tours moet eerlijk zijn over de diensten die zij leveren. Dat men beweert goedkope vluchten aan te bieden wat niet altijd waar is, moeten zij duidelijk aangeven bij de boeking dat de vluchten MEESTAL/ VAAK kunnen wijzigen. De voorwaarden zijn niet genoeg omdat mensen uit goedgelovigheid aannemen dat de data gewoon kloppen als ze boeken, zoals bij normale gevestigde maatschappijen. Als het af en toe voorkomt dat ze vluchten wijzigen maakt het niks uit maar niet als het continue gebeurt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ML Tours in behandeling genomen

ML Tours

Heeft op 23 april 2014 om 10:40 geantwoord

Wij hebben de klacht van de passagier behandeld en hem geïnformeerd over onze manier van werken. Tevens zullen wij de communicatie met onze passagiers, indien nodig, aanscherpen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ML Tours een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 april 2014 om 13:44 geantwoord

Ik krijg net een email dat mltours met een oplossing is gekomen na mijn klacht. Tot mijn verbazing blijven ze de boel alleen maar meer te belazeren. Er staat dat ze mij hebben geïnformeerd over de manier van werken , maar ik heb geen enkele reactie van hun gekregen. Maar als ze het menen dat ze de passagiers beter gaan informeren, juich ik dat van harte toe. Alleen wat bedoelen ze dan met "indien nodig", ik vrees weer het ergste. Ik kan helaas die "belofte" niet controleren op waarheidsgehalte in de nabije toekomst. Er zijn gelukkig genoeg andere alternatieven.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ML Tours beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Lamy