Klacht: vlucht kan door geplande staking mogelijk niet doorgaan

op 15 september 2018 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij gaan 28 september met Ryanair naar Manchester. Nu zijn er door de vakbond stakingen gepland dus het gaat mogelijk niet door. De vluchtmaatschappij is verantwoordelijk voor deze vlucht. Mogelijk dat we dan de volgende dag kunnen vertrekken maar voor 1 nacht ga ik niet naar Manchester. (op dezelfde dag is wel met KLM te vliegen maar in de ochtend vroeg.) Als ik die dag op Eindhoven aankom is dat te laat, en wie kan die vlucht betalen. Ik wil die dag weg of de dag ervoor.. Ik wil voor die tijd dat het geregeld is. Ik heb het al overlegd met verrassingstickets, echter ze gaan geen oplossingen aanbieden. Als we de vervanginginsvlucht weigeren krijgen we de ticketprijs terug. De 300,00 euro die we uiteindelijk aan verrassingstickets betaald hebben , hoe kunnen we dat terugclaimen?
Het is nog niet zover, misschien gaat het allemaal wel door maar verrassingstickets wil niet met me meedenken voor een oplossing.
Als ik niet kan gaan door de vlucht, gebruiken we ook het hotel niet. VErrassingstickets heeft dit toch voor ons geboekt, wij hebben hier geld voor betaald. Ik zie ons weekendje dus gewoon teniet gaan en dan kunnen we fluiten naar ons geld.

Een plan B. En hoe of wat kan ik mijn geld terugkrijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harmaatje