Klacht: Vlucht ineens geannuleerd

op 31 augustus 2016 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Afgelopen vrijdag een vlucht naar Manchester geboekt, maar door de vele vragen ivm Europese wedstrijd werd de prijs bij vele sites gewijzigd, na lang zoeken dit gevonden. Vlucht vanaf Düsseldorf naar machester voor ongeveer 151 euro pp. Vlucht geboekt en BETAALD, dag erna nog geen bevestiging, gebeld en er werd mondeling verteld dat alles goed zou komen maar het verwerken wat meer tijd in beslag nam.. Echter nu 5(!!!!) dagen later kwamen we er achter dat het geld net pas is teruggestort en de vlucht dus is geannuleerd.. Weer gebeld en het antwoord was dat de vlucht VOL is?? Oke, dat kan maar na het nagekeken te hebben staat deze zelfde vlucht er alsnog op, alleen jawel voor 2 x zoveel en dus is het een pure geld kwestie.. hoe bedoel je oplichters, geldklopperij en hoe bedoel je klantvriendelijk? gewoon dramatisch en een grote leugen!!!

Tegemoetkoming, hebben nu elders vlucht geboekt, helaas wel mindere terug vliegtijd. We waren helemaal blij dat het geregeld was, maar helaas en dan nog zo met je klanten om gaan, is helemaal schandalig. Als jullie beweren dat geen geld kwestie is, mag je wel met iets over de brug komen, gezien mondelinge overeenkomst ook een overeenkomst is en gezien een betaling ook een bevestiging is..

Hoe gaan jullie dit compenseren en goedmaken? We zijn halve dag kwijt en in verhouding meer geld. Want voor dezelfde vliegtijden betaal je gewoon 1-200 euro meer...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:33 geantwoord

Heeft op 03 oktober 2016 om 21:06 geantwoord

Er is geen oplossing en geen tegemoetkoming!!! Schandalig. Maar we zijn wel meer kwijt door klote communicatie van jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door loddertie_