Klacht: Vlucht geannuleerd/ omboeken niet mogelijk! Niemand telefonisch bereikbaar!

op 19 februari 2018 over ML Tours in de categorie Reizen Algemeen

Beste mevrouw/ meneer,

Ik schrijf deze klacht namens mijn 80 jarige vader die vandaag zou vliegen met ML Tours. Zijn vlucht is geannuleerd wegens de staking bij Transavia.
Allemaal prima en we proberen ook te doen wat er in deze situatie van ons gevraagd wordt: namelijk onze vlucht omboeken. Dit kan alleen telefonisch.
Wij proberen al de gehelde dag telefonisch iemand te pakken te krijgen. Maar dit lukt niet! Wij hebben met verschillende telefoonnummers gebeld en helaas likt het niet. Op 1 x na kregen we iemand te pakken na 40 min in de wacht, ee centrale in Marokko. Zij verbond ons weer door en na 20 minuten werd de verbinding verbroken.
Nu zitten wij met de dilemma wat te doen?? Een nieuwe ticket boeken voor morgen en is dit dan voor eigen rekening? Of krijg je bij het boeken van een nieuwe ticket alsnog je geks terug?
Nu krijgen we al hemaaal Niemand te pakken, omdat jullie gesloten zijn.
Ik vind dit werkelijk waar ronduit respectloos vooral naar ouderen toe dat dit niet netjes wordt opgepakt en afgehandeld. Jammer dat Transavia staakt en wij en dus ook ML tours hier de dupe van is. Maar Ml tours we hebben via jullie geboekt en verwachten dan ook van jullie een oplossing. Oplossing is ticket omboeken naar morgen Amsterdam- Nador. Naam Chahbari
Onze mail adres is bekend. Neem contant op en loos dit ajb een een snelle manier op en laat een man van 80 jaar niet zitten!
Familie Chahbari

Ticket omboeken naar Amsterdam- Nador 20 februari 2018

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ML Tours

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ML Tours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chahbari