Klacht: Vloer beschadigd door vloerbeschermer

op 15 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik gebruik sinds 2 jaar een Kolon vloerbeschermer van Ikea op het laminaat in mijn woonkamer om krassen te voorkomen van de wieltjes van de stoel. Ik tilde hem ook geregeld op zoals in de gebruiksaanwijzing wordt aanbevolen. Nu heb ik van het weekend echter gezien dat er op verschillende plaatsen onder de vloerbeschermer, met name bij de achterkant (kant die meest richting de woonkamer zit, niet onder het bureau) verkleurde stukjes en beschadigingen van de laminaat vloer zaten (zie foto). Het is een soort lint van beschadigingen die duidelijk langs de laatste +/- 10 cm aan de onderkant van de rand van de vloerbeschermer loopt. Dit is precies het tegenovergestelde van wat ik voor ogen had bij aanschaf van zo’n beschermer. Dat gedeelte van de vloer ziet er nu niet meer uit. Ik vraag me af hoe dit kan ontstaan en of het op te lossen is.

Reparatie van de laminaatvloer (laten doen of levering van middel (was of iets dergelijks) waarmee de zichtbare schade kan worden verminderd), terugname van de beschermer met geld terug en set van harde vloer wielen voor bureaustoel (Torkel).

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 14:19 geantwoord

Hej,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor!

Wat vervelend dat je laminaatvloer beschadigd geraakt is :( We hopen dat hier inmiddels een oplossing voor gekomen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan raden we je aan ons contactformulier in te vullen: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 Dan kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een fijne dag toe!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door JohnDoe78