Klacht: Vliegwijziging

op 14 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Personeel van Amsterdam West is niet professioneel naar klanten toe. De ticket wordt heel laat gewijzigd zonder enige alternatieven. Dat klant genoodzaakt is de desbetreffende datum te nemen die toegewezen wordt door Nuhr. Ik zal nooit meer boeken bij Nuhr reizen, personeel is niet geschikt voor dit werk. Personeel beheerst niet de Nederlandse taal. De reisbureau in Amsterdam West lijkt eerder op een markt dan een Nederlands erkend reisbureau.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Geen commentaar. Alles staat hierboven beschreven. Hoe kan het zijn als er ten eerste gevraagd wordt waar ik niet tevreden over ben en nu wordt er gevraagd waar ik tevreden over ben. Is toch niet realistisch.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zoals bij de eerdere melding vermeld is de oplossing dat wij onze service steeds verbeteren. Binnenkort lanceert Nuhr.nl haar nieuwe website. Gebaseerd op één van de modernste systemen van Europa. Wellicht kunt u bij uw volgende reis ons ter vergelijking meenemen en alsnog ervaren dat wij als klantgerichte organisatie ons uiterste best doen u de service te verlenen die u verdient.

vriendelijke groet,

Nuhr.nl
After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Rida16