Klacht: Vliegtijd onbekend, totdat je geboekt hebt

op 23 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

geachte heer/mevrouw,

Ik heb afgelopen donderdag een reis bij jullie geboekt, voordat wij gingen boeken was de tijd van de heenvlucht onbekend.
Fijn, ik heb vervolgens geboekt, en opeens zijn de vluchttijden bekend hier krijg ik argwaan van.

Door deze vluchttijden wordt het een 10 daagse vakantie, zo hebben wij het niet geboekt wij horen 22-8-2012 in het hotel te zitten, want daar hebben we voor geboekt, wij hebben immers een 11 daagse vakantie geboekt bij jullie.

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met jullie “klantenservice telefoon” met de heer Wegeman, die was het volkomen met mij eens, dat het feit van de vluchttijden onverklaarbaar is, voordat ik boek onbekend vervolgens geboekt en bekend.(maak dat de kat maar wijs)

Dhr. Wegeman vertelde dat hij via de telefoon niks voor mij kon doen en dat ik een mail naar jullie moet sturen (clientenservice)
Vindt u dit zelf niet argwanend/bedrog ?

Als ik de vluchttijden van te voren had geweten had ik nooit geboekt, dit is ook achter wege gelaten totdat ik had geboekt.

Inmiddels wilde ik controleren of de tijd van de vlucht ook op de website zou staan als ik niet ingelogd zou zijn, heel vreemd maar die is weer onbekend, dit is onverkoopbaar en onverklaarbaar aan de klant ik in dit geval.

Geen 10 daagse maar 11 daagse vakantie in Turkije

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 23 juli 2012 om 12:48 geantwoord

Wij hebben u inmiddels per e-mail een reactie gestuurd. Heeft u nog vragen of opmerkingen, dan kunt u ons opnieuw een e-mail sturen of bellen. Met vriendelijke groet, Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Rizor