Klacht: Vliegticket Turkish Airlines niet ontvangen

op 21 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de website van Turkish Airlines vliegtickets gekocht en via Ideal ( GlobalCollect) betaald. Helaas geen tickets ontvangen! Turkish Airlines zegt geen geld te hebben ontvangen. Aangezien GlobalCollect de betaling vericht, verwacht ik van hen graag een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als de tickets gestuurd worden of ik krijg mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 februari 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Feb-2018 De heer Galama per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door GTG