Klacht: Vliegticket betaald via ideal bij turkish airlines maar geen bevestegingsmail ontvangen

op 16 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals beschreven staat in de titel is het geld er direct afgegaan en ik heb geen mail ontvangen. De betaling is gedaan op 14 september 2016. Heb 2 maal naar turkish airlines gebeld maar er is geen informatie te vinden over mij of mijn betaling. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug of de ticketa hebben. Ik vlieg volgende maand voor mijn huwelijksreis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 september 2016 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-Jun-2016 De heer, mevrouw Yildiz per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Metin77