Klacht: Vliegen in en bij ons eten Mac, escamplaan, Den haag

op 18 juni 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij dachten met z,n 3en even lekker te gaan eten bij mac. bestelling ging snel en vriendelijk ….. totdat we gingen zitten en eten.
Vliegen, veel vliegen , constant om ons eten heen , en maar weg meppen, maar ze bleven maar komen. Te smerig, manager erbij geroepen, die gaf toe dat er veel vliegen in het restaurant zitten maar kon er niets aan doen. Te smerig om met zoveel vliegen om je heen in een restaurant te eten. We hebben er maar fotos van gemaakt omdat we best boos waren.
Deze mac komen we gewoon niet meer en hierdoor weet ik ook niet of ik nog wel trek heb……
DOE ER IETS AAN. TE SMERIG DIT.

Ik ben tevreden als wij onze menu's in een schone Mac zouden kunnen nuttigen, zonder dat we een vliegenmepper nodig hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hanibrouw

3 maanden geleden - Klacht is opgelost, vliegenplaag word beter bestreden. Hebben ook compensatie gekregen. Goede en vriendelijke afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door hanibrouw