Klacht: Vliegdatum gewijzigd maar is niks doorgegeven!!!!

op 21 mei 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Normaal schrijf ik nooit een klacht maar wat is cheapticket een slecht bedrijf! Ik heb miin terugvlucht laten wijzigen en kreeg keurig een mail met mijn eticket, kom ik op het vliegveld aan en wil ik inchecken, heeft cheaptickets het niet doorgegeven aan de vliegtuigmaatschappij! Cheaptickets kon ik ook verder helemaal nergens op bereiken, ook geen noodnummer in de mail of ergens! Daar sta je dan in je eentje, 21 jaar en 1e keer lange reis naar het buitenland (indonesie) gemaakt en ook nog es in de nacht, wat was ik bang! Ik kwam van bali dus kon moeilijk in jakarta waar alles gebeurde, terugvliegen naar bali.. Gelukkig heeft een mijn vriend vanuit nederland qatar airways gebeld en die konden regelen dat ik de volgende nacht zou kunnen vliegen zonder kosten. Ik ben in de nacht op zoek gegaan naar een hotel.. Ik heb volgende dag contact opgenomen met cheaptickets en wat ze alleen voor me konden doen is de wijzigingskosten van 50 euro terugboeken, en de hotelkosten taxi en alle onnodige kosten konden ze niks aan doen!!! Gadverdamme en ik kreeg ook geeneens een excuses.

Niet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva Zhu