Klacht: Vlieg in mijn brood

op 01 september 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik brood wezen halen bij de Aldi in Hatert (Nijmegen). Tot mijn verbazing zat er een vlieg in mijn brood. Toen ik terug ging naar de winkel heeft de desbetreffende medewerker het broodzakje uit mijn handen gepakt en in de prullenbak gegooid. Waarna hij zei dat ik een nieuw zakje moest pakken. U zult zelf ook vast wel vinden dat dit geen nette oplossing is geweest van mijn klacht en dat er wel wat professioneler gehandeld kon worden. Ik weet zelf ook wel hoe ik een nieuw broodzakje moet pakken.

Gewenste Oplossing:

Als er een controleur langs gaat bij de Aldi in Hatert en als de desbetreffende medewerker de service verleent die van hem wordt verlangd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door azra.gamze