Klacht: vlekken in het aanrechtblad en oven/vaatwasser die naar voren schuiven.

op 13 augustus 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Mandemakers,

Helaas moet ik mededelen dat ook ik een klacht heb over de keuken die wij bij jullie hebben gekocht. Het gaat hierbij om het keukenblad en aparatuur dat naar voren schuift. Over de keuken waren wij enorm enthousiast, tot eerst onze vaatwasser na een halfjaar verschoof. Dat werd netjes opgelost waar wij erg blij een positief over waren! Maar helaas is dit nu alweer het geval en schuiven ook onze oven en magnetron naar voren die ik zelf terug duw om te voorkomen dat het erger word en op een van mijn kleine kindjes kan vallen!. Dat is het niet alleen. Tot grote teleurstelling is onze aanrecht blad erg verkleurd met vlekken en lichter geworden zonder dat ik zelf schade toe heb gebracht. We hebben de keuken nog maar net 1 jaar in gebruik en vinden het doodzonde dat het aanrechtblad er zo al uit ziet. Ik wil dit echt opgelost hebben.Ik heb al contact opgenomen met klantenservice maar krijg na meerdere keren alleen de vraag wat mijn ordernummer is en vervolgens hoor ik niks meer.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw aanrechtblad waar geen verkleuring op te zien kan vallen in de toekomst en dat het apparatuur beter word bevestigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste meneer / mevrouw Struijk, Wat een vervelende situatie, ik snap heel goed dat u hier van baalt! Ik zorg ervoor dat er begin volgende week contact met u wordt opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 17 augustus 2016 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer / mevrouw Struijk,

Ik heb begrepen dat er naar aanleiding van deze melding opnieuw contact met u is opgenomen. Er is een nieuwe afspraak gepland voor 13 september as, een monteur komt de problemen met betrekking tot de verschuivingen oplossen. Ook is er met u afgesproken dat u foto's opstuurt van de verkleuringen in uw werkblad.

Met vriendelijke groet,

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Heeft op 17 augustus 2016 om 19:21 geantwoord

Het is deels opgelost maar het werkblad waar ik het meest van baal is nog in afwachting.. Dus is nog zeker niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door EAP