Mijn Klacht:
Diverse vleeswaren en beleg zoals filet American meerdere dagen over de datum. In de winkel geen goede afhandeling en service wanneer ik dit meld.
Ik heb dit vanaf 9 oktober meerdere keren gedaan er wordt niet zorgvuldig gehandeld en ik vind iedere week weer producten met meerdere dagen over de gebruiksdarum.
Ik vind dit met de kans op voedselvergiftiging een slechte zaak.
Gewenste Oplossing:
Dat ik zie dat er geen producten over de datum liggen en ik adequaat te woord wordt gestaan.

