Klacht: vlees niet gaar te krijgen en bovendien nog met scherpe bot (nagel?) splinters

op 25 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Voor de verbouwing aan de Annemoonstraat in Den haag kocht ik snel nog zes verpakkingen met sudderlappen. Gegarandeerd binnen 2,5 uur gaar. Suppermals en een mooie rand vet aan de buitenkant. Het waren
altijd mooi gesneden vleeslappen, die altijd ca. 500 tot 650 gram wogen.

Echter na de verbouwing toen mijn zes sudderlappen op waren, heb ik
nooit meer een goede lap vlees gehad.
De ene keer krimpt het met zo’n 40%. Veel te dik gesneden naar één kant. Vaak niet gaar te krijgen. Soms wel. Helemaal doorregen van harde vette “dingen”. (pezen, onduidelijke vellen en andere ongerechtigheden) i.p.v. een of twee mooie vetranden.

Altijd ben ik erg trouw aan de producten die mij goed bevallen, maar nu
ging mij toch echt iets te ver.!!!!!
Namelijk ER ZATEN TWEE SCHERPE BOTSPLINTERS (of stukken teennagel) tussen het vlees en op één ervan brak mijn man een grote vulling af. De andere priemde even later bij mijzelf in de wang!!! en veroorzaakte
een vleeswond.
De grote grote, scherpe scherven (splinters) heb ik achter plakband op een papier geplakt en kan ik naar u opsturen als bewijs.
Ik kan gewoon niet meer geloven dat het hetzelfde ierse rundvlees is,
als vóór de verbouwing.

U zult begrijpen dat ik dat zogenaamde ierse rundvlees niet meer hoef
te hebben.
Maar waar U mij ons nog wel heel tevreden mee kunt maken is met een redelijke schadevergoeding in de vorm van een cadeaubon van de Jumbo voor de andere produkten.

Ik beloof u hierbij dat ik deze klacht dàn ook niet meer ga melden aan
andere instanties.
De tandarts zullen wij dan zelf betalen en de wangwond is nu al aan het helen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joeperde