Klacht: Vlees

op 14 oktober 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

1 maand geleden - Geachte heer of mevrouw Zonneveld, Hartelijk dank voor uw reactie via Klacht.nl. Hierin geeft u aan dat het à la minute Daging Rendag gesmoord vlees niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij vinden het erg vervelend dit te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. We zullen uw bericht bespreken met onze afdeling inkoop, zodat zij dit op kunnen nemen met de leverancier. Wij vernemen graag of u nog in het bezit bent van de verpakking of eventuele productiecodes. Graag sturen wij u een Hoogvliet waardecheque om dit product aan u te vergoeden. Deze zullen wij per traditionele post naar uw huisadres versturen. Wij ontvangen graag uw volledige adresgegevens. U kunt ons bereiken per e-mail (Klantenservice@Hoogvliet.com) of op telefoonnummer (0172) 41 82 00. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Susannah Dijkstra Hoogvliet klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 17 oktober 2016 om 20:07 geantwoord

Geachte meneer of mevrouw Zonneveld.

Na aanleiding van het contact per e-mail hebben wij een waardecheque uitgeschreven voor twee nieuwe verpakkingen en verstuurd naar uw huisadres. Ook hebben wij de klacht doorgestuurd naar de inkoper en de leverancier van dit product. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug in één van onze winkels!

Susannah Dijkstra
Hoogvliet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zonn