Klacht: Visual merchandising

op 11 oktober 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik zag een mooi vest, er hingen vijf dezelfde vesten allemaal in maat S. Volgens de medewerker waren er geen andere maten achter, maar aan de paspop hing er nog een maat L. Dit was echter onmogelijk om van de paspop af te halen wegens ‘visual merchandising’. Dus de medewerkers van Primark Rotterdam Alexander kunnen niet een vest verwisselen wegens ‘visual merchandising’. Het breekt gewoon mijn klomp. Het is dus voor een winkelketen belangrijker om een maat L vest op de paspop te laten hangen dan een vest te verkopen en extra inkomen te genereren voor het bedrijf. Vervolgens legde ik dit voor aan de supervisior en haar antwoord was: ‘Het is visual merchandising.’ Als het allemaal gaat om de aankleding van de paspop, waarom heeft het kledingstuk dan een prijskaartje en barcode als het niet verkocht mag worden?!

Als het beleid verandert van 'visual merchandising' binnen Primark.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NinaC