Klacht: Melding van niet betalen terwijl er betaald is, ja zelfs 2 keer.

22-09dorothea op 15 januari 2012 over Vistaprint in de categorie Kantoorartikelen

Ik kreeg een aanbieding van gratis adresstickers en daar heb ik op gereageerd omdat eerdere bestellingen met kalenders prima waren verlopen. Dat er verzendkosten betaald moeten worden is logisch. Ik deed de bestelling, kreeg te zien “eenmalige machtiging” en daarna de melding dat de bestelling prima was verlopen. De volgende dag kreeg ik een e-mail dat de betaling via IDeal niet goed verlopen was. IDeal???? Misschien was er een vergissing, dus betaalde ik €3,72. Maar bij de vermelding dat de bestelling goed verlopen was kreeg ik ineens een ander ordernummer. Een e-mail naar customerservice leverde 0,0 op. En wat zie ik bij mijn afschriften? Het valt te raden: een eenmalige machtiging en een IDEAl afschrijving. Bereikbaarheid van Vistaprint, op welke manier dan ook, lukt niet. Ondankts dat het een klein bedrag is laat ik dit bedrag via mijn bankrekening terugstorten.
Hier heb ik n.l. geen zin in. Ze weten mij wel te vinden maar het is niet mogelijk Vista te vinden. Het onderdeel kalenders is al 3 jaar goed verlopen maar dit is balen. Ondanks dat Vista veel reclame maakt is dit voor Vista echt geen reclame.

Met een fatsoenlijke beantwoording van de gestuurde e-mail en een correctie van de door Vista gemaakte fout. Zo ga je niet met klanten om.

Alle klachten die gemeld zijn door