Klacht: Vip dag

op 07 mei 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Mijn dochter en haar vriend hebben bij de openingsweek een briefje ingevuld haar is verteld dat zij 1 van de 10 uitverkorene waren voor een vip dag. Leuk!!! Beide vrij genomen van hun werk. Ze hebben nog een badkamer keuken en meubels nodig, krijgen over 6 weken nl de sleutel van hun huisje. Er was beloofd die dag een offerte en tekening van badkamer en keuken. Na de tekening van de badkamer ( prima) mochten we in het restaurant iets eten ( prima) en moesten we wachten op de man die de keuken uit ging tekenen maar was nog bezig. Geen probleem. Na een half uur stonden we nog te wachten en uiteindelijk hoorden ze de collega’s tegen elkaar zeggen dadat hij nog moest eten en op tijd naar huis wilde om Ajax te kijken. Dus werden we naar huis gestuurd met de mededeling dat we een andere keer maar terug moesten komen. Het was pas half 4, en waren er om 12.00. Dus gingen teleurgesteld naar huis zonder offerte van badkamer of keuken en zonder het beloofde koffieapparaat. En beide een snipperdag kwijt.
Ik vind echt dat je zo niet om kunt gaan met klanten.
Graag hierop jullie reactie.

Excuses zou op zijn plaats zijn en het beloofde apparaat zouden jullie alsnog toe kunnen sturen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

3 maanden geleden - Beste mevrouw van Wezel, Wat een ontzettende vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat dit voor teleurstellingen heeft gezorgd. Ik ga uw bericht direct doorsturen aan het desbetreffende filiaal en hen verzoeken contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Koen - Webcare Piet Klerkx

Bericht van Piet Klerkx

1 maand geleden - Beste mevrouw van Wezel, Mijn excuses voor de late reactie. Uw klacht is besproken en vanuit het filiaal zal er contact met u worden opgenomen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Koen - Webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door qwerty10