Mijn Klacht:
In 4 december heb mijn gloednieuwe IPhone 16 voor €790 via Vinted verkocht en deze ook verzonden. De pakket kon ik volgen via de tracking van pdp. 9 december zag ik dat het onderweg is naar depot. 12 december heb ik bericht gekregen van Vinted dat de koper het pakket heeft opgehaald, terwijl op de tracking van dpd staat op diezelfde dag, 12 december, dat de pakket is geretourneerd naar verzender. Op 16 december heb ik een bericht gekregen van Vinted dat transactie is geannuleerd en de koper heeft zijn geld teruggekregen. Toen was ook het bericht dat de koper het pakket heeft opgehaald is verwijderd vanuit Vinted. Toen heb ik Vinted bericht met het verhaal met dit bericht: (Ik snap het niet de koper heeft de IPhone ontvangen en ook de geld krijgt hij? Waar blijft mijn geld? De telefoon is al vorige week afgeleverd en ontvangen door de koper. Ik heb geen bericht ontvangen van Vinted wat het probleem was en nu hoor ik dat de koper krijgt zijn geld?). Toen hoorde ik dat er een fout is gemaakt door Vinted en de koper heeft het pakket niet ontvangen en vandaar dat hij zijn geld terug heeft gekregen. Toen heeft Vinted mij gevraagd om geduld te hebben en afwachten tot het pakket terug is naar mij, ander moest ik weer contact opnemen. 11 januari heb ik Vinted weer bericht opgestuurd en vertelde dat ik niks heb ontvangen en ook niks van Vinted heb gehoord. Toen werd ik belooft dat ze dit gaan controleren en ik zal van ze horen wat niet. Op 19 januari heb ik weer gehoord dat ze dit zak nog controleren. Daarna heb ik niks meer gehoord.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld (€790) terug. Ze moeten ook mijn energie, tijd en de stress die ze veroorzaakten vergoeden.
